Magasinet Klatring #2

I disse dage ankommer klatresportens nye blad “MAGASINET KLATRING” ude i en del af landets klubber.

Dansk Klatreforbund har overtaget driften af Dansk Bjergklubs traditionsrige medlemsblad. Målet er at fortælle nogle af de mange gode historier fra det danske klatreklubliv men der bliver også masser af eventyr fra klipperne. Magasinet skal understøtte et stærkt sammentømret klatremiljø på tværs af alle klatresportens discipliner og interesser.

Her i opstartsfasen sælges Magasinet ved at klubben tegner abonnement på kasser a 60 stk. Der udkommer 2 Magasiner om året og 1 Kasse koster 1.100 kr. inkl. forsendelse – stykprisen ca. 18,50 kr.

For klubber med mindre end 60 medlemmer kan der laves en særlig aftale til samme pris men det er både dyrt og administrativt tungt at sælge/sende Magasiner i mindre portioner. Prisen på mindre portioner er derfor følgende:

01 stk. Magasin inkl. forsendelse = 060 kr.
10 stk. Magasin inkl. forsendelse = 500 kr.

Der er endnu mange klubber som ikke har tegnet abonnement og vi har derfor tilladt os at sende en kasse ud til udvalgte klubber i håb om at I vil bakke op om magasinet.
På Repræsentantskabsmødet d. 25. november bakkede de repræsenterede klubber op om at Magasinet fra 2019 skal være en del af klubbernes kontingent og Forbundets Bestyrelse
Kommer med et konkret forslag på 2018 Repræsentantskabsmødet.